lunes, 29 de octubre de 2007

La taca de romesco.

Aquest dissabte vam acavar a Vilanova de Meià amb la Raquel i el Roger...no va ser fàcil...primer teniem que anar a Montrebei amb la Raquel a fer el Diedre Gris, més tard vàm canviar plans per anar a fer el diedre "nosequantos" i quan semblava que finalment fariem la via del Corb també amb en Roger (osease, cap de les anteriors)...canvi de plans i cap a Vilanova!!! ja,ja,ja...vaia equip!

La via elegida va ser La taca de romesco, 200mts. 6c (6b oblig.). S'ha de dir que vam fer la via com si fós un dissabte de costellada ja que no és una via compromesa ni expo. Personalment no vaig trobar que les xapes allunyessin i els graus van resultar ser el què marcaven les ressenyes, per tant no hi va haver cap imprevist. Total, gresca i xarinola!!
La via consta de sis llargs (6b, 6b, 6c, 6b+, V+ i 6b).
El primer (6b) que va obrir en Roger era una mica conçentradillo en un pas i que si et pilla gaire fret et pot fer patir una mica.

El segon (6b) que va obrir la Raquel superava algún desplom i era més de continuitat.
El tercer (6c) em va tocar a mi, era qüestió de superar un parell de bombos un xic explosius i després un bòn tròs de verticalitat fins la següent R però on el grau ja baixava força.
la Raquel al segón llarg
El quart (6b+) va ser altre vegada per en Roger, aquest començava vertical i a mig llarg hi havia un desplom molt guapo per continuar per una placa menys fina del què sembla.
El cinque li toca a la Raquel, (no en tinc cap foto ix!) és un V+ pero dels que impresiona ja que a pocs metres de la R hi havia un bon sostre que a primera vista no semblava pas V+ pero que si va resultar ser-ho. Aquest llarg és el menys equipat i més trencadot de tots i on la Raquel va ficar un alien ja que era el més "expo".
En Roger al cinquè llarg
I el sisè (6b) i últim em va tornar a tocar a mi. Ja des de la R començava amb un desplom molt guapo per seguir en placa on el grau tornava a baixar.
Un cop a dalt vam segir la feixa cap a la dreta i d'aquí al camí de baixada.
Em va semblar una via on tots els llargs són molt guapos i de molt bona roca (acceptuant el de V+). A l'arrivar a dalt em vaig quedar en que és una via on en cap moment et falten peus i per tant no et quedes massa "pillat" si els saps utlitzar.

Jo a l'últim llarg.
Així que crec que com tantes altres també és una via molt recomanable!!

Total, que ens ho vam passar d'allò més b tant per la companyia com per la via, je,je,je...
Així que a veure quan repetim "costellada"!!!
Wah realment soc un negat amb això dels blogs, no sé que passa que tot es mou quan publico l'entrada, així que he borrat la majoria de fotos! puf!


(ei que la Raquel també a piat aquesta via i com que ell s'ho curra més que jo (ji,ji,ji) aquí teniu l'enllaç del séu bloc http://rakclimb.blogspot.com/ )

3 comentarios:

Raquel dijo...

Je, je... veig que no soc l'unica que te problemes amb les fotos quan publica el missatge... je, je... jo també en vaig esborrrar algunes!! (em quedaven molt mal posades!). Però... igualment me les passaràs, no? Que en la teva càmera n'hi havia de molt guapes!! Je, je!!

marsi dijo...

Osti Miquel! L'altra dia deleitava amb el teu post del solitari a Diables! I pocs dies després m'adono que també et de les terres del Bages. Precisament et vaig veure parlar amb el kiko a Can Romu sobre la Taca de Romescu... Es ben petit el mon... Amb el kiku em fet trepades junts per cala montse.. Tot i que ni de tros estic tant bou.

A seguir piant!

Miquel Navarro dijo...

Raquel: ei que les fotos s'em reboten de mala manera! ja veig que la pròxima piada l'hauré de fer amb el kimono de Karate ficat, a veure si no van amb tants fums!
Fotos guapes a la meva càmera??? doncs jo surto a totes amb el cpa tallat..grrrr!!! je,je,je...ja te les passaré!

Marsi:Ei que m'hagués molat que em donguessis el toque l'eltre dia a can romu! La pròxima vegada a veure si la fèm petar! de totes maners no et deixes veure gaire en el téu blog (a l'igual ens creuèm i no et reconec), je,je...vén al contrari que jo que la gent penserà que sóc narcissista! je,je...enhorabona per les vies i els escrits!!